De voorbereidingen zijn begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marjan Bouwhuis - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marjan Bouwhuis - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn begonnen!

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

28 April 2016 | Nederland, Nederland

De voorbereidingen zijn begonnen! Als alles mee zit gaan wij deze zomer een roadtrip maken in Amerika. In 3,5 week willen wij van New York naar Panama City Beach reizen. Over en langs de I95. Op de vraag aan de meiden waar ze heen willen in Amerika antwoordden ze eensgezind:"New York!!". Dus daar beginnen we. Verder ligt alles nog open. In ieder geval naar Washington. "Maar als Donald Trump in het Witte Huis zit hoef ik dat niet te zien" merkte Danique op. Gelukkig hoeven we ons daar nog geen zorgen over te maken.
Heb je tips voor ons, steden of dorpjes die wij gezien moeten hebben, dingen die wij gedaan moeten hebben of tips voor leuke, goede en betaalbare overnachtingen dan horen wij dat graag.

• 28 April 2016 - 20:07

Bianca:

Ik zeg op Broadway een voorstelling bijwonen

Tags: #roadtrip, #I95