Eindelijk!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marjan Bouwhuis - WaarBenJij.nu Eindelijk!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marjan Bouwhuis - WaarBenJij.nu

Eindelijk!!

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

08 Juni 2016 | Nederland, Nederland

Eindelijk! De vliegtickets zijn geboekt. Het heeft even wat uitzoekwerk gekost maar dat is wel de moeite waard. Wat zit er veel verschil in maatschappijen en vliegvelden. Een voorbeeld: vliegen van Schiphol naar New York met de KLM is €300,- p.p. duurder dan vliegen van Düsseldorf naar New York met de KLM. En dan maak je vanaf Düsseldorf ook nog een tussenstop op Schiphol. Wij vliegen nu vanaf Düsseldorf naar Newark (1 van de 3 vliegvelden bij New York). Voor Britt en Danique is het een grote opluchting dat de tickets eindelijk geboekt zijn. Vooral Britt was bang dat de trip niet door zou gaan omdat er nog niets geregeld was. Vast een kind van mij, ik begin meestal direct na de zomervakantie al met plannen van de volgende zomervakantie.
Maar de vliegtickets zijn het enige wat we tot nu toe geregeld hebben. Dus de 3 weken tussen aankomst en vertrek moeten nog opgevuld worden. Plannen zijn er wel, New York, naar de Niagara-watervallen, Washington, krokodillen spotten in de Everglades en de laatste week brengen we door op het strand van Panama City Beach. Maar we wilden op avontuur dus misschien moeten we niet te veel plannen en alles op ons af laten komen.

Wat we ook nog geregeld hebben is natuurlijk de oppas voor Sascha. Zij gaat ruim 3 weken naar de allerliefste oppas die er is voor honden. Dank je wel Bettie!!
We zijn nog bezig met het regelen van oppas voor ons huis. Is misschien wel handig als we 3 weken weg zijn.

Nog even en dan is het zover. We hebben er ongelofelijk veel zin in en kunnen bijna niet wachten. Maar we hebben eerst nog een aantal andere spannende dingen in het vooruitzicht. Donderdag 16 juni krijgt Danique de uitslag van haar examen, Britt neemt afscheid van de basisschool en hopelijk een diploma uitreiking op 12 juli.

We houden jullie op de hoogte.