Nog 1 nachtje!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marjan Bouwhuis - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marjan Bouwhuis - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje!!

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

13 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we eindelijk aan ons grote avontuur beginnen. Na een paar feestelijke, emotionele en drukke weken stappen we morgenvroeg in de auto richting Düsseldorf. Om 13.15 uur vliegen we dan naar New York.
We hebben er ongelofelijk veel zin, de koffers staan al klaar. In de koffers zitten ook 6 potten mosterd, de enige echte Zaanse mosterd. Voor onze kennissen in Amerika.

De housesitters Nicole en Nicole komen morgen en gaan 3 weken op ons huis passen. Een veilig gevoel. We wensen de dames veel plezier.

Wij wensen iedereen een hele fijne zomervakantie.

• 13 Juli 2016 - 22:16

Yolande Langenhof :

Ik wens jullie heel veel plezier. Geniet er van.

• 15 Juli 2016 - 21:17

Harriet Damman:

Hier hebben jullie lang naar uit gekeken en nu is het dan zover